EVELINE COSMETICS 40+





UN REVIEW  PERTINENT

Da! A fost nevoie de ceva timp pentru a testa, "pe bune", Crema Expert C 40+  de la EVELINE COSMETICS, o crema pe sistemul celor "de la metrou" , pe care le analizeaza, cu foarte mare talent, Flavia Florea de pe canalul de youtube cu acelasi nume. 


Si, chiar asa este, aceasta crema chiar se gaseste la micile insulite cu cosmetice de la statiile de metrou mai aglomerate, gen Unirii 2, spre exemplu, si costa aproxim. 20 lei. 
Ba, mai mult, am gasit si Serul Intensiv Expert  C, cu vitamina C 12%, deci din aceeasi gama,  iar acesta a costat cam 20 de lei,  si el.

Oameni buni, aceste produse sunt chiar foarte bune!
Initial, m-am interesat despre acest brand, despre care habar nu aveam, mai exact imi trecuse pe la ureche numele acesta de brand, dar, na, ca romanca fitoasa , ma gandeam ca, nefiind foarte mediatizat,  "poate imi iese ceva pe fata de la produsele lor"
Nici gand ! 
Crema Expert C 40+ ( caci , deh, asta e ! ...  ma refer la acele cifre din capat : ) ) este, de fapt, o crema-gel hidratanta, destinata ingrijirii complexe a pielii de peste 40 de ani. Formula bogata in 3 ANTIOXIDANTI BIOACTIVI: vitamina C concentrata de noua generatie, ceaiul verde si ginseng, reduce efectiv simptomele de oboseala, restabileste tenul matasos si radiatia tinereasca a pielii. Reduce primele riduri și previne formarea de noi. Formula unică, bazată pe tehnologia TRI-HYBRID VITAMIN C TECHNOLOGY , protejează ADN-ul celulelor pielii, hidratează profund și regenerează. 
Se recomanda ( ceea ce am respectat cu strictete ) aplicarea in fiecare dimineață și seară pe pielea curată a feței, a gatului și a decolteului,  fiind  foarte  buna si ca primer pentru make-up.

Are, intr-adevar,  o textura de gel, este hidratanta si are un iz (  nu ii pot spune miros, mi s-ar parea prea vulgar  )  delicat de citrice, pe care il ador .

Va spun, fara niciun fel de retinere,  am folosit crema impreuna cu serul 12% vitamina C  si  am rezultate, desi nu as fi crezut'.

Eu, care aveam genul acela de replica  "bai, daca ar functiona vreuna dintre cremele astea , de ce s-ar mai "taia" pe fata toate divele omenirii ?",  am ajuns sa afirm ca, aceasta crema,  impreuna cu serul aferent  mi-a luminat tenul si mi-a destins, parca, fata ; ca sa nu mai spun ca am devenit dependenta de rutina zilnica de folosire a acestor minuni.

Apropos ! Nu am nici in clin, nici in maneca,  cu acest brand, nu ii stiu , nu ma stiu,  doar ca  traim  vieti  paralele.

Serul EXPERT C YOUTH ACTIVATOR SERUM-VITAMIN INJECTION este dedicat ingrijirii complexe a pielii. Forma bogata in 3 Forme BIOACTIVE de vitamina C in concentratie foarte mare, extrem de eficienta, 12%, reduce imediat simptomele de oboseala, petele de culoare vizibile si pigmentarea si previne in mod eficient imbatranirea prematura a pielii, depasind complet simptomele sale. Formula unica, bazata pe TRI- HIBRID VITAMIN C TECHNOLOGY, protejează ADN-ul celulelor pielii, hidratează și regenerează profund.



       
Serul este usor uleios, are acelasi delicat iz de citrice si il simt foarte hranitor pentru piele; il aplic dupa toner ( tonerul cu aceeasi aroma de citrice de la VIVANATURA pe care eu l-am mai laudat, dar nu ma asculta nimeni : ) ), iar la final, cand aplic si crema de la EVELINE , nu ma rabda sufletul sa nu mai picur in "portia" de crema  de  aplicat  si una, doua, picaturi de serum din acesta, pe care le amestec in crema si  ma scald in citrice , asa , ca sa fie...

Acum, serios vorbind,  tenul chiar mi s-a curatat vizibil; tenul meu este unul mixt, dar destul de echilibrat, nu ma pot plange de sebum in exces sau de zone uscate excesiv.

Ceea ce ma enerva cumplit era faptul ca undeva pe frunte, in partea stanga a acesteia, aveam, de la soare bineinteles, o pata usor cafenie, nici prea mare, nici prea mica, nici prea inchisa, nici prea deschisa,  dar vizibila fara fond de ten; ei bine, pata cu pricina s-a decoloraaaaat ! Eu stiu sigur ca este de la combinatia mai sus amintita! Tenul meu, fara machiaj, este mai uniform, mai luminos, "mai subtire" cu imperfectiunile.

Ce pot spune pe final ? DA! DA! DA! O sa le recumpar si o sa fac o "cura" de jumatate de an doar cu aceste produse, la care ma gandesc  sa  adaug  inca doua produse descoperite, de aceasta data, pe site-ul celor de la Eveline Cosmetics, adica : Masca iluminatoare EXPERT C 3 in 1  si Peeling regenerator EXPERT C, ambele la pretul de 5 lei.

Voi aveti o parere formata despre produsele revizuite ? Le-ati folosit ?




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ELMIPLANT MULTI COLLAGEN - Arati bine, fata !

PARFUMURI PREFERATE IN 2017 !